dinsdag 27 november 2012

Update Juni 2008

15-06-2008 20:35-
Tot nu toe gebruikten we voor de 6 displays ook 6 aparte monitoren, maar deze CRT monitoren zijn al vrij oud en toen er onlangs 2 kapot gingen, hebben we besloten deze te vervangen door TFT's.
Omdat er dan 2 displays op 1 monitor kunnen, hebben we nog maar 3 TFT monitors nodig in plaats van 6 CRT's!
Deze TFT's kunnen bovendien de panels in de cockpit veel groter en helderder weergen. Op deze foto's zie je de oude situatie (met 2 CRT monitoren)en vervolgens de situatie waarbij de 2 displays aan de Captain-side nu op 1 TFT (19 inch) worden weergegeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten