dinsdag 27 november 2012

Update September 2007


Overview van de cockpit.
Pedestal
 Throttle
Overhead

1 opmerking:

  1. minifantasy op 09-09-2007 17:47
    Leuk dat je nieuwe foto's op je weblog gezet hebt Paul. Ga zo door, ga zo door ;-)

    Veel liefs van Jolande
    leerwereld op 28-01-2008 22:11
    leuke foto van je cocpit.
    als die klaar is zal ik eens mee vliegen samen met jou.

    Jasmine op 24-04-2008 22:13
    Wauw glimmende knopjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen