minifantasy op 09-09-2007 17:47Leuk dat je nieuwe foto's op je weblog gezet hebt Paul. Ga zo door, ga zo door ;-) Veel liefs van Jolandeleerwereld op 28-01-2008 22:11leuke foto van je cocpit.als die klaar is zal ik eens mee vliegen samen met jou. Jasmine op 24-04-2008 22:13Wauw glimmende knopjes!!!
minifantasy op 09-09-2007 17:47
BeantwoordenVerwijderenLeuk dat je nieuwe foto's op je weblog gezet hebt Paul. Ga zo door, ga zo door ;-)
Veel liefs van Jolande
leerwereld op 28-01-2008 22:11
leuke foto van je cocpit.
als die klaar is zal ik eens mee vliegen samen met jou.
Jasmine op 24-04-2008 22:13
Wauw glimmende knopjes!!!